נציב פניות הציבור
כל אדם שנפגע בגין מעשה שנעשה בניגוד לחוק, או בלי סמכות חוקית, או בניגוד לכללי מינהל תקין, או על כל מעשה שיש בו משום נוקשות יתרה או משום אי-צדק בולט (לעניין זה "מעשה" הוא גם מחדל או פיגור בעשייה) רשאי להגיש תלונה לנציב תלונות הציבור. תלונה מבטאת מצב של משבר ביחסים שבין המתלונן לבין הרשות המקומית, כאשר ציפיותיו של המתלונן מן הרשות המקומית- לא מתגשמות. מצב זה מתקיים כאשר ישנו פער להערכתו של המתלונן -הערכה סובייקטיבית, בין מה שמגיע לו על פי דין לבין מה שהוא מקבל בפועל.
תלונות שלא יידנו:
- בעניין התלוי ועומד בבית משפט או בבית דין או שבית משפט או בית דין הכריע בו לגופו;
- תלונה שהממונה סבור שהיא קנטרנית או טורדנית;
- תלונה בעניין שלגביו כבר הוגשה תלונה למבקר המדינה בתפקידו כנציב תלונות הציבור, לפי הפרק השביעי של חוק מבקר המדינה (נוסח משולב) 1458.
לתשומת לב!
לפני פנייה לנציב תלונות הציבור יש לפנות קודם לאגף הנוגע בדבר, או למוקד העירוני 106
או לרכזת פניות הציבור בטל': 08-9392213
לפניות הציבור באגפים השונים:
לפניות בנושא חזות העיר לחצו כאן
דוא"ל [email protected]
לפניות בנושא חשבונות מים – הבאר השלישית לחצו כאן
דו"אל [email protected]
לפניות בנושא נגישות לחצו כאן
דוא"ל [email protected]
לדוחות קודמים של מבקר העירייה ונציג תלונות הציבור
מבקר העיריה ונציב תלונות הציבור
מבקר העיריה ונציב תלונות הציבור נפתלי אקרמן
טלפון 08-9392458
פקס 08-9392459
כתובת בניין העירייה, ביל"ו 2, קומה 2