דלג לתוכן העמוד

מ"מ "מזכיר/ת במחלקת מוקד קליטה בעיריית רחובות"

02/01/2022

תיאור התפקיד:

  • מתן שרות מזכירות למשרד ולמנהל המחלקה, ניהול יומן ממוחשב, תיוק, הדפסות ומחשוב.
  • קבלת קהל ומענה לשיחות טלפונים והפנייתם לגורמים רלוונטיים בתוך המשרד או מחוץ לו.
  • כתיבת מכתבים ומילוי טפסים לפונים וכן טיפול ומענה באמצעות שיחות טלפון עם הגורמים הרלוונטיים.
  • מזכיר/ת המוקד מסייעת רבות בעבודה השוטפת של מח' מוקד קליטה בכלל ולמנהל המחלקה בפרט.
  • מילוי מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.

דרישות התפקיד:

השכלה:

  • בעל/ת תעודת 12 שנות לימוד לפחות.
  • שליטה בתוכנות אופיס.

ניסיון מקצועי:

  • יתרון לבעל/ת ניסיון מקצועי בעבודת מזכירות (עדיפות בתחום קליטת יוצאי אתיופיה).

דרישות מיוחדות:

  • ידיעת השפה האמהרית חובה.
  • כושר הבעה בכתב ובע"פ.

כישורים אישיים:

  • אמינות ומהימנות אישית, רגישות לאוכלוסיית יעד, יחסי אנוש טובים, קפדנות ודייקנות .

היקף המשרה: 100%.

שכר: עפ"י הסכם ארצי המקובל ברשויות מקומיות.

התפקיד הוא זמני למילוי מקום בלבד, תחילת עבודה מיידית לאחר ראיון קבלה

קורות חיים יוגשו באופן אישי למחלקת מוקד קליטה, רח' אשרוב 13 רחובות או בדוא"ל :

[email protected]   עד יום ראשון 09.01.22 שעה 12:00

לפרטים נוספים ניתן לפנות בטל' למחלקת מוקד קליטה בשעות עבודה – 08-9460091

על המועמד/ת לצרף תיעוד להוכחת דרישות התפקיד ומועמד/ת שלא י/תצרף תיעוד תיפסל מועמדותו/ה על הסף.

מודעה זו מיועדת לנשים וגברים כאחד