תושבות ותושבים יקרים שימו לב, פניות לנציב בטרם מוצה ההליך מול האגף הרלוונטי לא יטופלו.
כמו כן, משרד נציב תלונות הציבור אינו מיועד לטיפול בתלונות שהטיפול בהן דחוף. משך זמן הבדיקה של פניות המתקבלות במשרד משתנה בהתאם למורכבות הפנייה, החל ממספר ימים וכלה במספר חודשים ועד שנה.
אי לכך, במקרים שאינם סובלים דיחוי יש לדווח באופן מיידי למוקד העירוני 106 בטל' 08-939-2106 / בוואטספ 050-8806106 / באתר העירייה

שדות המסומנים בכוכבית (*) הם שדות חובה.

פרטי המתלונן/ת


 
 
 

 

 

 


תלונת עורך דין בשם לקוח

 


פרטי התלונה


 
 

באם מדובר באירוע מתמשך, אנא סמן:
 
 

 



האם הוגשה תלונה במשטרה? (חובה) שדה חובה


האם העניין הוכרע בבית המשפט או בית דין או תלוי ועומד בפני בית משפט או בית דין? (חובה) שדה חובה

האגף אליו פניתי בטרם פנייתי למבקר העירייה (חובה) שדה חובה




צירוף מסמכים / תמונות

אישור אימות פרטים (חובה) שדה חובה