שירות ייחודי: קבלו מידע מקדמי לפני שפותחים, ללא תשלום

פעמים רבות אנו נתקלים ביזמים המעוניינים לפתוח עסק, אולם בעקבות תהליך לא מדויק, זה עולה להם ביוקר. המחלקה לרישוי וקידום עסקים מציעה לכם לבצע בדיקה מוקדמת, בטרם פתחתם את העסק, וזאת על מנת לברר האם העסק טעון רישוי או לא, ובמידה ונדרש רישיון עסק, לקבל מידע אודות התהליך, לרבות בדיקת הדרישות והתנאים. מידע ראשוני יכול לחסוך הוצאות כספיות ויותר מכך – למנוע מהגעה למצבים משפטיים שבהם נפתחים הליכים כנגד בעלי עסקים שאינם מחזיקים ברישיון כנדרש. 

איזה מידע תוכלו לקבל בטרם פתיחת העסק?

האם העסק טעון רישוי עפ"י חוק רישוי עסקים התשכ"ח 1968 וצו רישוי עסקים (עסקים טעוני רישוי), כיצד מוגדר העסק, אילו תהליכי רישוי נדרשים לו בהתאם לכך, האם יש הנחיות מיוחדות החלות על העסק ומהם גורמי הרישוי הרלוונטיים עבור העסק שלכם. כמו כן לצורך קבלת מידע מוקדם בדבר העסק המבוקש, עליכם לבדוק  תחילה במנהל הנדסה באמצעות כתובת הדוא"ל: [email protected] 
האם תהליך הרישוי יכלול גם תהליכי רישוי על הבניה בשל אחת מהסיבות הבאות:

  • העסק יידרש לאישור שימוש חורג
  • אין התאמה בין העסק להיתר הבניה

במידה וקיימת חריגת בניה, עליכם להסדיר את נושא רישוי הבניה מול אגף רישוי על הבניה במינהל ההנדסה, לאחר ברור המידע, תוכלו לצאת לדרך ויהיה עליכם להגיש את מסמכי הבקשה לרישיון עסק, כאשר המחלקה תמשיך ללוות אתכם ולסייע לכם לקראת הגשת הבקשה.

להגשת בקשה מקוונת למידע מוקדם לקראת פתיחת העסק  

להגשת בקשה ידנית למידע מוקדם לקראת פתיחת העסק