לראשונה, במסגרת פסטיבל רחובות הבינלאומי לפסלים חיים:

ההצגה "אליסה בארץ הפלאות" של קרקס Y

פנטזיה צבעונית, ווירטואוזית מופלאה לכל המשפחה

1/7 בשעה 16:30, 2/7 בשעה  16:30

בית העם היכל התרבות העירוני רחובות

לאחר שביסס את מעמדו כאחד הפסטיבלים המבוקשים בישראל, מתרחב פסטיבל רחובות הבינלאומי לפסלים חיים אשר יתקיים השנה בפעם השישית .

במקביל לפסטיבל שיתקיים ברחוב יעקב שבעיר, תועלה בהיכל התרבות העירוני במסגרת הפסטיבל ההצגה "אליסה בארץ הפלאות". ההצגה מבית היוצר של קרקס Y, מקבוצות תיאטרון הקרקס המובילות בישראל, אשר העניקו ליצירה פרשנות מקורית וייחודית.

ההצגה המבוססת על היצירה האלמותית של לואיס קרול, מתארת את עלילותיה של הילדה אליסה בצבע, הומור ודמיון וכמובן וירטואוזיות עוצרת נשימה של משתתפי ההצגה רובם ככולם אמני קרקס מקצועיים.

פסטיבל פסלים חיים יתקיים בימים ג'-ה' בין ה-30.6 -2.7, בין השעות  18:00-22:00. כ- 150 מייצגים של פסלים חיים מהארץ והעולם, יציגו בעשרות מופעים את אמנות הרחוב הפופולארית, בפסטיבל, שחוגג 6 שנים של הצלחה היסטרית, בפסטיבל יוצגו גם פסלי ילדים ונוער ופסלים מקוריים.

אליס מהלכת בעולם פנטזיה מסתורית ופוגשת שלל דמויות, כובען מטורף הרוקד לו על ספל תה ענקי, זחל עצום ממדים מטפס על פטרייה עצומה, השולחן הענק, הדלתות המרקדות, חתול צ'צר במפגן אקרובאטי ועוד.

את ההצגה מלווה פסקול המורכב משירי ילדים קלאסיים שמילותיהם שונו וממוסיקה מקורית. האומנים של קרקס Y מלהטים בכישרונם האווירי ויוצרים קרנבל סוחף ומלא הומור תוך נתינת כבוד רב לקלאסיקה האהובה כל כך על כולנו.

חווית הצפייה משלבת אקרובאטיקה וירטואוזית, מערכות מעוף חדשניות, תפאורה קסומה ומוסיקה אנרגטית שעוטפת הכול בצבעים של פנטזיה חלומית.

כתיבה, מוסיקה ובימוי: אורי וידסלבסקי

אקרובטיקה אווירית, ניהול אומנותי וכוריאוגרפיה: קרן אלנקווה

תפאורה ותלבושות: סבטה ליפשיץ ואלונה צורי

מערכות מעוף ובינוי: יניב סוויסה, גיא פילדס

הדרכה ומשחק: נעמה שפירא

ניהול והפקה: ערן פישר

משתתפים: אליסה: דנה דודאי, הארנב: עדי קסל, זחל: אביעד ציון, חתול צ'צר: ג'ניפר כהן, הכובען: מתן דקמחי, המלכה: יעל חיון, שעון: לאסלו הולוק, מתופף: כפיר שחרור, מפעיל טכני: אלכס ליפשיץ.

מחיר מיוחד לתושבי רחובות – 50 ₪, כרטיסים במכירה מוקדמת- 65 ₪ .

בית העם רחובות- היכל התרבות העירוני, רחוב יעקב 48 רחובות

טלפון להזמנת כרטיסים: 08-9232200

*בזמן הפסטיבל חניון ההיכל יהיה סגור. המגיעים למופע יוכלו להחנות ברחובות הסמוכים

 

לראשונה, במסגרת פסטיבל רחובות הבינלאומי לפסלים חיים:  ההצגה

 

לראשונה, במסגרת פסטיבל רחובות הבינלאומי לפסלים חיים:  ההצגה