עדכון לשעה : 23:23

פעילות החברה העירונית מחר תתקיים כסדרה

לפני דקות ספורות קיבל בית הדין האיזורי לעבודה את בקשת החברה העירונית ואסר על קיום שביתה או צעדים ארגוניים כלשהם עד למתן החלטה בבקשה . 
דיון במעמד שני הצדדים יתקיים מחר בשעה 8:00 בפני השופט דורי ספיבק

עדכון לשעה : 22:30

החברה העירונית פנתה לבית הדין האיזורי לעבודה בבקשה למתן צו מניעה נגד השביתה לפני זמן קצר. נמשיך ונעדכן בהתאם להתפתחויות

עדכון לשעה : 19:30

מזה מספר חודשים שאנו נמצאים בתהליך מורכב של גיבוש הסכם קיבוצי מול עובדי החברה העירונית. משרד האוצר הורה לעיריה ולחברה העירונית שלא לחתום על ההסכם הקיבוצי עד לקבלת אישור משרד האוצר ומשרד הפנים. ואכן, לאחרונה פנינו לקבלת אישורם לתנאים, כנדרש. 

לפני שעה קלה הודיעו נציגי העובדים כי החל ממחר בבוקר ועד להודעה חדשה הם ישביתו את כל הפעילות בחברה העירונית.  מדובר בהודעה חד צדדית ופתאומית, ובהתנהלות פרועה ולא חוקית שמטרתה לפגוע בהורים ובילדים ברחובות. 

משמעות הודעה זו הינה, בין היתר, השבתה פתאומית של פעילות הקייטנות החל ממחר בבוקר!  נציין כי מדובר בתנהלות חסרת תקדים שאין אנו מכירים כדוגמתה. 

ההתנהלות הזו פוגעת באלפי משפחות- הורים וילדים, באמצע חופשת הקיץ ותקופת הקייטנות, ללא כל הצדקה. 

העירייה והחברה העירונית לא תסכמנה להפיכת הורים וילדים לבני ערובה של נציגי העובדים, אשר מנסים לנצל את חולשת ההורים בימי חופשת הקיץ. העירייה והחברה העירונית לא יתנו לנהל את המאבק על גבם של התושבים, יתירה מכך- לא נוכל להשלים עם כללי משחק שכאלה אשר נוגדים את כל עקרונות ההגינות במשא ומתן ואת הערכים שעליהם מושתתת העבודה המאורגנת.

ראש העיר ויו״ר החברה העירונית, רחמים מלול הודיע לנציג ההסתדרות כי הוא רואה בהודעה -התנהלות בוטה וחסרת אחריות, והורה לחברה העירונית לפנות לאלתר לבית הדין לעבודה בבקשה לצו מניעה. זאת על מנת לנסות ולמנוע את הפגיעה הקשה בילדי העיר ובמשפחות.

אנו נעדכן במהלך הלילה על ההתפתחויות