במעמד זכיית הפרס מנכל העירייה מאיר דהן-מנהלת אגף גנים ונוף אפרת דסקלו וראש מינהל החינוך אפרת צוקרמן

 

הורים יקרים,

לאור שינויים בחקיקה ובתוכניות ארציות למסגרות הצהרונים, אנו מצרפים לנוחיותכם מידע חשוב ומבקשים להירשם בדחיפות!

למה גני הילדים ברחובות לא נכללים בתכנית ניצנים?
מטרת התכנית לקבוע כללים אחידים לצהרונים, תוך מתן סבסוד ממשלתי לפי החתך הסוציו אקונומי של הרשות. על-פי החלטת הממשלה, ברחובות, המדורגת בחתך סוציו אקונומי גבוה, התוכנית הממשלתית חלה
אך ורק בבתי הספר ולא בגני הילדים.

מדוע בכל זאת יוזלו הצהרונים?

מאחר ויזמנו את הוזלת המחירים, על מנת להקל על הנטל הכלכלי ומתוך אמירה ברורה שאנו תומכים בחינוך בלתי פורמאלי נגיש. אנו רואים ברוח השינויים הזדמנות להכתיב אג’נדה וסדר יום חדש וצודק יותר בעיר רחובות. את המימון שנדרש להוזלת המחירים ישקיעו העיריה ורשת חוויות.

הוזלה וביטול דמי רישום
המחיר יוזל ל- 935 שקלים לחודש, במקום 980 שקלים וכן, יבוטלו לאלתר את דמי הרישום בסך 150 שקל. בהתאם לכך, מי שכבר שילם יזוכה במהלך חודש ספטמבר.

שעות פעילות, העשרה וימי חופשה

על פי המודל החדש, יינתן חוג העשרה אחד במהלך השנה ואילו בחופשות החגים תוענק פעילות העשרה מורחבת. שעות הפעילות ולוח החופשות מבוסס על לוח החופשות של משרד הכלכלה. במהלך השנה בין השעות 14:00-17:00 ובימי חופשה וימים ארוכים, בין השעות 07:30-16:00 , כפי שהיה נהוג עד כה. חשוב לדעת! כח האדם והפיקוח ימשיכו לפעול על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר ועם סמל תמ”ת.

האם יינתנו הנחות לזכאים?
רחובות לא זכאית לסבסוד ממשלתי. לכן, נמשיך לפעול עפ”י הנחיות משרד התמ”ת כדי שמשפחות זכאיות ימשיכו להנות מהנחות, שהסתכמו בשנה החולפת בסך של כ- 1.6 מיליון שקל שהוחזרו ל 700- משפחות. מתן הנחות אוטומטיות כפי שהיו בשנים קודמות בטלות. יחד עם זאת, כל אדם הרואה את עצמו זכאי להנחה ואינו זכאי להנחת התמ”ת, מוזמן להגיש בקשה במשרדי אגף הצהרונים והיא תיבחן באופן פרטני.

 

שלכם,

יניב מרקוביץ’ רחמים מלול                    רחמים מלול
המישנה לראש העיר                           ראש העיר

 

שימו לב! חובה להרשם עד ז’ באלול, ה 29.8.17- השנה יפתחו מסגרות אליהן נרשמו 15 ילדים ומעלה בלבד!  ההרשמה לאחר מועד זה תהיה על בסיס מקום פנוי בלבד ולא יפתחו מסגרות חדשות!

להרשמה: www.havayot.co.il אגף הצהרונים, החבורה 20 , רחובות