החברה העירונית רחובות, רשת חוויות, מינהל החינוך בעיריית רחובות בשיתוף הנהגת ההורים העירונית, יקיימו גם השנה, בגנים ובבתי הספר ברחבי העיר, קייטנה בת חמישה ימי פעילות מהנים בחופשת חנוכה, בין התאריכים: 20-26.12.22* ההרשמה תיפתח מחרתיים ב-22.11 ותסתיים ב-3.12.

הפעילות בגנים מיועדת לילדי הגנים בעיר החל מגן טרום טרום חובה ועד לגן חובה (כולל).

להרשמה בגני הילדים באתר רשת חוויות >> לחצו כאן נפתח בחלון חדש

הפעילות בבתי הספר מיועדת לילדי החטיבה הצעירה ותלמידי כיתות א' עד ג', באתר החברה העירונית >> לחצו כאן נפתח בחלון חדש

קייטנות בבתי ספר

החברה העירונית רחובות, בשיתוף מינהל החינוך בעיריית רחובות והנהגת ההורים העירונית, תפעיל גם השנה את קייטנת חנוכה במסגרת תכנית "ניצנים בחופשות" של משרד החינוך, בכל בתי הספר בעיר. הקייטנה תתקיים בין התאריכים 20-26.12.22, כ"ו בכסלו - ב' בטבת תשפ"ג, ימים שלישי-שני (לא כולל שישי ושבת), בין השעות 13:00-8:00, ומיועדת לילדי החטיבה הצעירה ותלמידי כיתות א'-ג'. במהלך הקייטנה הילדים ייהנו מפעילויות מגוונות ועשירות בנושאי החג, שיועברו באמצעות צוות חינוכי הכולל רכז/ת בית ספרי ומוביל/ה בכל קבוצה.

הקייטנה בעלות של 100 ₪ ל-5 ימים (לא כולל ארוחה) , כאשר אין אפשרות לרישום חלקי או יומי. יש לשלוח עם הילדים ארוחת בוקר בכל יום, בהתאם לכללי האלרגיה הנהוגים בבית הספר.

הרישום ייפתח ב-22.11.22 ויתאפשר עד לתאריך ה-3.12.22 באתר החברה העירונית >> לחצו כאן נפתח בחלון חדש

לא תינתן אפשרות להירשם לאחר תאריך זה. פתיחת התוכנית מותנית בכפוף למינימום נרשמים.

תלמידים הרשומים לצהרונים במהלך השנה, אינם נדרשים לבצע רישום לקייטנה, מכיוון שהיא נכללת במחיר החודשי של הצהרון. כמו כן, תלמידי הצהרונים בלבד ימשיכו ליום מלא בצהרון עד השעה 16:00, הכולל ארוחת צוהריים חמה ומזינה ואף יזכו לצפות במחזמר של בימת הנוער – "פיטר פן" ללא עלות נוספת.

 

קייטנות בגני הילדים

הקייטנות בגני הילדים החל מגני טרום טרום חובה ועד לגני חובה כולל, יתקיימו במשך 5 ימים, במחיר סימלי של 130 שקל. ההרשמה לכלל התושבים תתבצע און ליין, בין התאריכים 20-27.11.22.  במקביל צפויות להיפתח כ-140 מסגרות קייטנה לילדי הצהרונים של הרשת.

רשת חוויות פותחת את ההרשמה לקייטנות חנוכה, שיתקיימו בתאריכים 20.12-26.12 (לא כולל שישי), כאשר ההרשמה תפתח ב- 22.11 ותסתיים ב- 3.12. ברשת מציינים כי ההרשמה היא לחמישה ימים מלאים בלבד, בעלות סמלית של 130 שקל -המחיר כולל ארוחת בוקר, כאשר המסגרות יפעלו בין השעות 7:30 עד 13:00 - עבור כלל ילדי העיר.

ילדים שרשומים לצהרון כל השנה אינם נדרשים בהרשמה והם רשומים לקייטנה ליום מלא עד השעה  16:00, במסגרת הפעילות השנתית.

להרשמה לקייטנת חנוכה בגני הילדים של רשת חוויות >> לחצו כאן נפתח בחלון חדש