שימו לב המיקום השתנה: עצרת הזיכרון "משבעה לתקומה" תתקיים בבית העם רחובות בעקבות הנחיות פיקוד העורף – הכניסה בהרשמה מראש


עיריית רחובות והחברה העירונית מעדכנות את הציבור בשינוי מיקום העצרת "משבעה לתקומה" לזכר חללי ונרצחי אסון ה-7.10 ומלחמת חרבות ברזל, זאת בשל מדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף, אשר מאפשרת התקהלות של עד 1000 איש לכל היותר בעיר רחובות. העצרת תתקיים בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני, רח' יעקב 48, כשהכניסה היא ללא עלות, אך מחייבת הרשמה מראש בשל מספר המקומות המוגבל. ככל שיתקבלו שינויים נוספים בהנחיות נשוב ונעדכן.

"משבעה לתקומה" | יום שני, 7.10, בשעה 20:00, מספר המקומות מוגבל. להרשמה מראש >> 

עיריית רחובות והחברה העירונית ברחובות יקיימו ב-7.10 עצרת זיכרון מרגשת, "משבעה לתקומה", לציון שנה לטבח השבעה באוקטובר ולפרוץ מלחמת חרבות ברזל. במהלך העצרת תוקדש דקת דומיה לזכרם של חללי צה"ל שנפלו במלחמה ונרצחי הטבח, וייסופר סיפורם של הנופלות והנופלים בנות ובני העיר רחובות. ראש העיר מתן דיל יישא דברים לזכרם של הקורבנות והחללים. איתן דותן, תושב רחובות ומתנדב פעיל, ישתף את הקהל בעדות אישית מרתקת. עוד יוקדש בעצרת קטע אמנותי למען השבתם של החטופות והחטופים אשר נמצאים תמיד בלב כולם.

באירוע יופיעו בקטעי שירה מרגשים האמנים יובל דיין, אביב גפן, שירלי לילו ולהקת הדרי רחובות בהופעה מיוחדת. את העצרת, בבימויו ועריכתו של ז'אק זרביב, ינחה שלמה טולדו.

העצרת, שאמורה היתה להתקיים במקור בפארק המייסדים, העתיקה את מיקומה לבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני, כאמור, בשל הנחיות פיקוד העורף. התושבות והתושבים מוזמנים להגיע לעצרת ולכבד את זכר הנופלות והנופלים, הכניסה ללא תשלום, אך בשל מספר המקומות המוגבל, כרוכה בהרשמה מראש בקישור >> 

מחוץ לעצרת, ברחבת היכל התרבות, יוצבו מייצבים המספרים את סיפורם ולזכרם של בני ובנות העיר שנפלו ונרצחו ב-7.10 ובמלחמת חרבות ברזל.

משבעה לתקומה