ראש העיר רחובות מביע תמיכה בתלמידות ותלמידי התיכונים וקורא לסיום העיצומים


ראש עיריית רחובות מתן דיל, שלח היום, ראשון (15.9), מכתב לשר החינוך יואב קיש, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', ויו"ר ארגון המורים רן ארז, בנוגע לסיום השביתה בתיכונים והמשך העיצומים, ובו הביע תמיכה בשביתה שהכריזו התלמידות והתלמידים והבטיח לתמוך בצעדיהם העתידיים.

במכתבו, מדגיש ראש העיר כי למרות סיום השביתה הרשמית, העיצומים הנמשכים פוגעים ישירות בתלמידים משום שהם כוללים אי יציאה לפעילויות, טיולים, סיורים והגשת ציונים. דיל מביע תמיכה בהחלטת מועצת התלמידים הארצית והנהגת ההורים להמשיך בשביתה, ומשבח את תלמידי רחובות על הצטרפותם למהלך.

"שביתת תלמידות ותלמידי התיכונים ברחובות מהווה ביטוי לרוח ההתמדה והאומץ של תלמידינו, שהחליטו לעמוד על זכויותיהם ולבטא את דאגותיהם בצורה אחראית ובוגרת," כתב דיל. "אני גאה לראות את ילדינו מגלים תודעה אזרחית כה גבוהה."

ראש העיר הדגיש במכתבו את מחויבות העירייה להמשיך ולפעול למען רווחתם וזכויותיהם של כל תלמידות ותלמידי העיר, תוך הקשבה ושותפות מלאה עם כל הגורמים המעורבים.

ראש העיר רחובות מתן דיל: "אנו מבינים כי שיפור תנאי ההעסקה של המורים הוא צעד הכרחי לקידום מערכת החינוך. מורים מוערכים ומתוגמלים כראוי הם המפתח להבטחת חינוך איכותי לדור העתיד שלנו. יחד עם זאת אני קורא ליו"ר ארגון המורים, רן ארז, לסיים את העיצומים ולא להשתמש בתלמידים כ"בני ערובה" או "שק חבטות" למטרות פוליטיות."

המכתב ששיגר הבוקר ראש העיר מתן דיל לשר החינוך יואב קיש, לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' וליו"ר ארגון המורים רן ארז