מתפללים לשובם: העיר רחובות נצבעה בצהוב להעלאת המודעות להשבת החטופות והחטופים


הבוקר התעוררו תושבי רחובות לבוקר הראשון של שנת הלימודים תשפ"ה וגילו כי לאורך הדרכים הראשיות בעיר נתלו אלפי בלונים צהובים. במהלך הלילה תלו עובדי מינהל החינוך את זרי הבלונים להעלאת המודעות להשבת החטופות והחטופים. בתי הספר המתינו כיסאות צהובים, צוותי החינוך, תלמידים ותלמידים הגיעו בחולצות צהובות, וצמידים צהובים חולקו בכל מקום. במקביל, התקבלה הבשורה הקשה על החזרת גופותיהם של 6 חטופות וחטופים שנרצחו בשבי חמאס.

יעל כהן, מובילת מטה משפחות החטופים ברחובות, אשר פועלת בשיתוף פעולה הדוק ואישי עם עיריית רחובות והעומד בראשה, מתן דיל, התייחסה בכעס ובאכזבה לאופן שבו הופץ הבוקר סרטון בו נראה עובד עיריית רחובות מחליף דגל צהוב בלוי בדגל ישראל: "סרטון זה הופץ לתקשורת עם כותרת הזויה של 'עיריית רחובות מסירה את דגלי החטופים' ויצר הד שלילי ומיותר. אני כועסת ומאוכזבת ממי שהפיץ את הסרטון בצורה כזו, עם הכותרת המגמתית והשקרית. כמי שנמצאת בקבוצת מטות השטח מכל הארץ, יכולה לומר לכם בגאווה שעיריית רחובות והעומד בראשה, מתן דיל, הם סמל לשיתוף פעולה ותמיכה במשפחות החטופים! הריצה לתקשורת פוגעת בשיתוף הפעולה המצוין שלנו עם העירייה, ומה גם שהצילום הוצא מהקשרו וגרם עוול למטרה הנעלה שכולנו שותפים לה."

ראש העיר רחובות, מתן דיל: "ביום כזה, בו התעוררנו לבשורות קשות מנשוא על החזרת 6 גופות של חטופות וחטופים שנרצחו בשבי, אני קורא לכל תושבות ותושבי העיר להצטרף לפעולות ולפעילויות שמקיימת העירייה בשיתוף הדוק עם מטה משפחות החטופים, למען העלאת המודעות להשבתם במהרה."

העיר רחובות נצבעה בצהוב

העיר רחובות נצבעה בצהוב

העיר רחובות נצבעה בצהוב

העיר רחובות נצבעה בצהוב

העיר רחובות נצבעה בצהוב