קולטים באהבה: עיריית רחובות קיימה מפגש ראשון מסוגו בין אנשי מנהל החינוך לבין עולים חדשים שילדיהם יקלטו במסגרות החינוך בעיר


מפגש ההיכרות, שנערך ביוזמת חברת מועצת העיר, מחזיקת תיק הרווחה והקליטה עו"ד קארין ברגינסקי, נועד בכדי לסייע בקליטה מיטבית של הילדים, לסייע להם בהתמודדות עם קשיי הכניסה למערכת חינוך חדשה ולא מוכרת ולהפיג את חששות ההורים באמצעות מפגש אישי ובלתי אמצעי עם אנשי המקצוע במנהל החינוך.

ביום שלישי (27.8) התקיים מפגש פרונטלי ראשון מסוגו בבית התרבות ע"ש סמילנסקי רחובות, בין אנשי מנהל החינוך לבין עולים חדשים אשר ילדיהם יחלו השנה את דרכם במסגרות החינוכיות בעיר.

במהלך המפגש נדונו סוגיות פדגוגיות שונות הקשורות לקליטת ילדי העולים החדשים, מגיל 0 ועד גיל 18 במסגרות החינוך השונות, תוך הכרה ופירוט של הכלים שעומדים לרשות העירייה לסיוע בתחומים שונים כגון פירוט תחומי האחריות של כל אחת מהמחלקות והפגת חששות לצד מענה על שאלות ודו שיח פורה ומפרה. 

ראש העיר רחובות, מתן דיל: "ההיכרות האישית והשיח הפתוח שנוצרו בין ההורים לבין צוותי החינוך שלנו בעירייה מסייעים ביצירת שיתוף פעולה, בהגברת האמון ובהפגת חששותיהם של ההורים, ודאי כשמדובר בעולים חדשים שאינם מכירים את המערכת. מודה לחברת המועצה עו"ד קארין ברגינסקי על היוזמה הברוכה ולמינהל החינוך בהובלתה של אפרת צוקרמן על ניהול המפגש במקצועיות וברגישות הראויה".

חברת מועצת העיר, מחזיקת תיק הרווחה והקליטה עו"ד קארין ברגינסקי: "לאור התקופה המורכבת שבה אנו מצויים זיהיתי את הצורך בקיום מפגש היכרות אישי ופתוח מעין זה. זו דוגמא נוספת למדיניותו של ראש העיר להנגשת העירייה לתושבים ואני מודה לו על העידוד והתמיכה המלאה ביוזמה, לראש מנהלת החינוך, אפרת צוקרמן, למנהלת מחלקת שח"ר, יעל סלע, למנהלת מחלקת גנים, אריאלה חבר, למנהלת המחלקה לחינוך יסודי, שרה והב, למנהלת חטיבות הביניים והתיכונים, רחל בן יצחק, למנהלת מחלקת הגיל הרך, עינת בניטה, לקב"סית, אורית קייזרמן ולמגשרות אולגה ויאנה הנפלאות על שיתוף הפעולה וההירתמות".

ח"מ קארין ברגינסקי, קרדיט צילום אור פרווזניק

עיריית רחובות קיימה מפגש ראשון מסוגו בין אנשי מנהל החינוך לבין עולים חדשים שילדיהם יקלטו במסגרות החינוך בעיר