הקיץ בעיצומו: עשרות נערות ונערים נהנים ממופעי סטנדאפ, סדנאות וכיתות אמן בעירונוער


אמש, רביעי, 21.8, גדשו כ-150 בני נוער, מכל רחבי העיר, את מתחם העירונוער, הפעם כדי ליהנות ממופע סטנדאפ מצחיק במיוחד של הסטנדאפיסט והשחקן יונתן ברק.

עיריית רחובות והחברה העירונית, באמצעות מחלקת הילדים והנוער, עמלו על תכנית קיץ גדושה עבור ילדי העיר, ומופע זה הוא חלק מסדרת מופעי קיץ שהתקיימו בעירונוער במהלך החופש הגדול, במטרה לאפשר לבני הנוער פעילויות פנאי מותאמות גיל, במחיר שווה לכל כיס. 

בין המשתתפים בסדרת הקיץ המוצלחת - הסטנדאפיסט אמירם טובים, שהתארח בסניף העירונוער הולנדית-גבירול, וגם במופע שלו נרשמה נוכחות מרשימה לצד ביקורות מצוינות ומפרגנות. 

יוצרת התוכן והטיקטוקרית עומר לוי, התארחה אף היא כחלק מסדרת הקיץ, ושיתפה את הנערות והנערים בסודות שלה - כיצד יוצרים תוכן ומה עומד מאחורי המצלמה. בצעד אמיץ היא חשפה את התמודדותה המורכבת עם ביקורות ודימוי הגוף. 

ברביעי הבא, 28.8, בשעה 18:15, תתקיים סדנת הכנה למיונים מתקדמים לצה"ל לכיתות י'-יב' בעירונוער רחובות, בהנחיית מנכ"ל "צו ראשון", רס"ן במיל' גלעד סוקניק, בעל ידע וניסיון רב בתחומי המיון והאיתור. בסדנה יקבלו הנערות והנערים מידע וטיפים שיסייעו להם להתמיין לתפקידים הנחשקים ביותר בצבא. 

מתן דיל, ראש העיר רחובות: "מחמם את הלב לראות בני נוער אשר גודשים את מרכזי העירונוער וממלאים את זמנם בתוכן חיובי ואיכותי. מזמין אתכם, הורים וילדים, לעקוב אחר הפעילות המבורכת המתקיימת עבורכם בעיר, להגיע וליהנות מההיצע העשיר והמגוון." 

אבי יוספי, מנהל מחלקת הילדים והנוער: "אני מברך על שיתוף הפעולה עם מועצת התלמידים והנוער, שמוכיח כי הסלוגן 'הקול שלכם - הוא הכל בשבילנו' זו לא סיסמה בלבד. מודה לראש העיר מתן דיל על תמיכתו הבלתי מתפשרת בקידום פעילויות הפנאי לנוער בעיר, ושמח שהצלחנו להביא את הטוב ביותר עבורם, בוודאי אחרי השנה המורכבת שעברו."

עירונוער

עירונוער

עירונוער