משרד החינוך הודיע: ארבעה בתי ספר ברחובות זוכים בתגמול עבור הצטיינות ערכית, חברתית ולימודית!


משרד החינוך פרסם היום (שני, 19.8) את רשימת 351 החטיבות העליונות מכל הארץ שזכו בהצטיינות על הישגים ערכיים, חברתיים ולימודיים, בניהם 4 בתי ספר מרחובות – אמי"ת הלל, אמי"ת עמיחי, אולפנת צביה ואורט.

משרד החינוך מפרסם היום (ב') את רשימת 351 מוסדות החינוך של החטיבה העליונה, המצטיינים בתחום הערכי, החברתי והלימודי. המורים בבתי הספר הזוכים יתוגמלו בסכום כספי הנע בין 3,544 ₪ לכ-9,453 ₪, זאת בהתאם לסיכום שעוגן בין משרד החינוך לבין ארגון המורים ומשרד האוצר, במסגרת הרפורמה "עוז לתמורה".

בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, ובכלל זאת: מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידי החינוך המיוחד, שיעור הגיוס לצה"ל או לשירות אזרחי-לאומי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית ומידת השיפור בהשוואה להישגים בשנה הקודמת. בתי הספר הזוכים זכו בדירוג הגבוה ביותר מתוך 878 בתי ספר שעברו את תנאי הסף, ונכללו בחישוב לבדיקת זכאות. בעיר רחובות נבחרו לתגמול דיפרנציאלי מורים מ- 4 חטיבות עליונות: אמי"ת הלל, אמי"ת עמיחי, אולפנת צביה ואורט. המורים בבתי הספר הללו הובילו את התלמידות והתלמידים להישגים משמעותיים ובולטים בתחום הלימודי, הערכי והחברתי.

ראש העיר מתן דיל: "ייגעת ומצאת – תאמין. אני מברך את המורות והמורים הנבחרים מארבעת בתי הספר העל יסודיים שזכו לתגמול עבור הישגיהם. אתם ההוכחה לכך שעשייה משמעותית וערכית מובילה לתוצאות ולהכרה. שמח שאתם חלק מהמערך החינוכי שלנו ברחובות ובטוח שתובילו את התלמידות והתלמידים להישגים רבים גם בהמשך". 

ראש מינהל החינוך, אפרת צוקרמן: "המשאב האנושי הוא שיוצר את השינוי. אצלנו ברחובות יש מורות ומורים מצוינים המונעים מתחושת שליחות אמיתית ומובילים את התלמידים להצלחה בלימודים וגם מעניקים להם כלים חשובים לחיים. אני מודה לכל הזוכות והזוכים וגאה על כך שאתם חלק מהנבחרת החינוכית שלנו".

אולפנת צביה

אורט

ישיבת אמי"ת עמיחי

אמי"ת הלל

ראש מינהל החינוך אפרת צוקרמן. קרדיט אלירן אביטל