ראש העיר מתן דיל ומנכ"ל חברת אפלייד מטיריאלס ישראל, רפי בן עמי, חנכו מתחם ייצור חדש של החברה בפארק המדע


היום (ראשון, 11.8) חברת אפלייד מטיריאלס, חברת הטכנולוגיה הגדולה בפארק המדע חנכה חדר נקי חדש המהווה מתחם ייצור שיגדיל את יכולת הייצור של החברה בישראל בכ-50% וגם ייצר משרות חדשות בעיר.

הבוקר, ראשון (11.8) חנכה חברת אפלייד מטיריאלס מתחם ייצור חדש במשרדיה שבפארק המדע ברחובות בטקס מיוחד במעמד ראש העיר רחובות מתן דיל ומנכ"ל אפלייד מטיריאלס ישראל רפי בן עמי.

מתחם הייצור שנחנך היום הוא השלב השלישי בתכנון הרחבת שטחי הייצור של החברה בישראל. כלל הייצור של החברה מתקיים בחדר נקי, שהפעלתו תאפשר בעתיד את הגדלת יכולת הייצור של החברה בכ-50% ובנוסף תייצר בעתיד כ-75 מקומות עבודה חדשים ברחובות, באופן ישיר ועקיף.

אפלייד מטיריאלס מעסיקה בישראל כ-2,300 עובדים, רובם בפארק המדע ברחובות. מרכז המחקר והפיתוח בפארק, נחשב למרכז הגדול ביותר של החברה מחוץ לארצות הברית. כלל המכונות שמפתחת החברה בישראל הן תוצרת כחול לבן, החל משלב הרעיון ועד המוצר הסופי. החדר הנקי שנפתח הבוקר מהווה את שטח הייצור בו יתבצע ייצור המערכות המתקדמות של החברה הנארזות ונשלחות מכאן ללקוחותיה בכל רחבי העולם.

בימים אלו מתקדמת בפארק המדע הקמת בניין בעל 10 קומות עבור חברת אפלייד, תחת חוזה שכירות ארוך טווח, הצפוי להכיל ברובו המוחלט שטח משרדים כהיערכות החברה לצמיחתה בעשור הקרוב. בנוסף, החברה מגייסת כעת עובדים לכ-100 משרות פתוחות, תושבות ותושבי העיר רחובות מוזמנים להגיש את מועמדותם לתפקידים השונים המופיעים באתר החברה> https://did.li/SVwIw

רפי בן עמי, מנכ"ל אפלייד מטיריאלס ישראל: "בימים מורכבים אלו אנחנו מבינים ביתר שאת את חשיבותה של תעשייה ישראלית ענפה וגאים מאוד בהמשך התרחבות החברה בישראל. כל זאת מתאפשר בזכות שיתוף פעולה משמעותי וארוך שנים עם עיריית רחובות. יחד, אנחנו ממשיכים לייצר הזדמנויות חדשות ומקומות עבודה חדשים ולקחת חלק בתנופתה העסקית של רחובות".

מתן דיל, ראש העיר רחובות: "פארק המדע ברחובות הוא בית לחברות טכנולוגיה מובילות בקנה מידה בינלאומי, ואחת מהם היא כמובן חברת אפלייד מטיריאלס המעסיקה אלפי עובדות ועובדים מוכשרים בעיר. אני שמח ומברך על הרחבת פעילות החברה המחזקת את תעשיית הטכנולוגיה המקומית ובנוסף מייצרת מקומות עבודה איכותיים בעיר שלנו"

גזירת הטקס במתחם הייצור החדש באפלייד מטיריאלס הבוקר

מימין לשמאל- דלית הראל מהנדסת העיר-מתן דיל ראש העיר- מנכ"ל העירייה מאיר דהן- רפי בן עמי מנכל אפלייד מטיריאלס ישראל ואמיר קנול סמנכל תפעול