אולימפיאדה לכל המשפחה!


פורום נשים רחובות, מחלקת הספורט בחברה העירונית וקופת חולים מאוחדת מזמינים את תושבות ותושבי העיר להפנינג ספורט עירוני ללא עלות המיועד לכל המשפחה עם פעילויות שונות כמו אירובי, קרב מגע והגנה עצמית, אימוני כוח, או-שו, זומבה וגם מעגל מתופפים.ות*

האירוע יתקיים ביום רביעי, 14.8.24, בין השעות 17:00-21:00 בהיכל הספורט ע"ש אוסי וזהר (ברח' סירני 50), להרשמה לחצו כאן > https://did.li/nuCrl

בימים אלו מתקיימת האולימפיאדה בפריז ובה לראשונה בהיסטוריה יש שוויון ייצוגי בין ספורטאיות וספורטאים והגעה ליעד הנכסף 50/50. כדי לציין את האירוע ההיסטורי חברו יחד פורום נשים רחובות עם חברות רחובות שווה, מחלקת הספורט של החברה העירונית וקופת חולים מאוחדת כדי לקיים הפנינג ספורטיבי בנושא שוויון מגדרי בספורט. בהפנינג יתקיימו פעילויות ספורטיביות שונות כמו אירובי, או-שו אימוני כוח, קרב מגע והגנה עצמית, זומבה וגם מעגל מתופפים.ות. באירוע יינתן דגש על חשיבות שוויון מגדרי בספורט והיכולת של הפעילות הספורטיבית להשפיע לטובה על הגוף והנפש, פיתוח מיומנויות רגשיות וחברתיות, כישורי מנהיגות ותקשורת בין אישית.

הפנינג הספורט יתקיים ביום רביעי הקרוב, 14.8.24 בין השעות 17:00-21:00 בהיכל הספורט ע"ש אוסי וזהר, הכניסה ללא תשלום אך יש להירשם מראש לפעילות באמצעות הלינק > https://did.li/nuCrl לפרטים נוספים על ההפנינג ניתן ליצור קשר עם פורום נשים רחובות בטל' 08-649-0847 או היכנסו לעמוד הפורום בפייסבוק >  https://www.facebook.com/forumrehovotwr/?locale=he_IL

להפנינג הספורט יצטרפו הספורטאיות המקומיות של העיר רחובות נטליה גיטל- אלופת עולם באו-שו, ימית דאון - אלופת המכביה שחייה, מיה לאופולד- זוכת מדליית כסף בג'ודו באליפות אירופה וגם שלי בובריצקי- הנציגה של העיר רחובות לאולימפיאדת פריז 2024 וזוכה בתחרויות בינלאומיות בענף השחייה אומנותית.

ראש העיר מתן דיל: "השנה אנחנו זוכים לציין בפעם הראשונה שוויון מגדרי גם במשחקים האולימפיים. אני גאה ושמח להזמין את תושבות ותושבי העיר ליהנות מהפנינג ספורטיבי שיווני המתאים לנשים, גברים, ילדים ולכל המשפחה בו כל אחת ואחד יוכלו ליהנות מחוויה ספורטיבית ללא עלות – ליד הבית".

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק הספורט אביב איטח: "ספורט היא דרך חיים המחזקת ביטחון עצמי, בריאות ומצוינות ולכן אנחנו ממשיכים ליזום ולקדם אירועים רבים לכל התושבות והתושבים בעיר. אני מברך על שיתוף הפעולה של מחלקת הספורט עם פורום נשים וחברות רחובות שווה- ביחד נמשיך להפוך את רחובות לספורטיבית ושווה יותר".

אוה גור, ח"מ מחזיקת תיק קידום מעמד האישה ויו"ר הפורום לקידום מעמד האישה: "אני שמחה ומתרגשת להזמין את התושבות והתושבים לאירוע ספורט שוויוני וראשון מסוגו בעיר רחובות. האירוע פתוח בפני כלל תושבות ותושבי העיר ובו נכיר, נלמד ונתאמן בענפי ספורט שונים המתאימים לנשים ולגברים".

אביבה חלבי יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה: האירוע  מייצר חשיפה לנשים, נערות וילדות למרחב אפשרויות הקיים. המפגש עם ספורטאיות זוכות מדליות באירוע נועד לייצר השראה וניראות נשית במרחב הציבורי. אנו פועלות לקדם מודעות לבריאות מגדרית וספורט שיווינו , עיסוק בספורט ככלי לחיזוק הביטחון העצמי, תחושת  מסוגלות, העצמה ושוויון.  אני מודה לכלל השותפים שלנו- דורון שמחי מנהל מח' הספורט, סילבי דימנד ולנירית שדה נציגות פורום נשים וגם להדר הלפרין וד"ר רונית גרינשטיין וצוות רחובות שווה".

היכל הספורט אוסי וזהר

חברת המועצה ויו"ר פורום נשים אוה גור

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק הספורט אביב איטח