מחדשים את העיר יחד עם התושבים: עיריית רחובות פותחת קורס התחדשות עירונית המיועד לתושבות ותושבי העיר


לראשונה: עיריית רחובות מזמינה את תושבות ותושבי העיר להשתתף בקורס ייחודי בנושא התחדשות עירונית.
הקורס מיועד לתושבות ותושבים בעלי דירות ונכסים בשכונות הוותיקות בעיר, אך פתוח גם בפני תושבים נוספים.
הקורס כולל 7 מפגשים בהם ילמדו התושבים על התחדשות עירונית בהיבט תכנוני, כלכלי, משפטי, חברתי ועוד ועוד.

להרשמה לקורס לחצו כאן > https://did.li/o5Haa

עיריית רחובות שמחה להודיע על השקת קורס ראשון מסוגו בעיר בנושא התחדשות עירונית. הקורס מיועד לבעלות ובעלי דירות לתושבים בשכונות הוותיקות בעיר, מאחר ובשכונות אלה מקדמת העירייה תכניות להתחדשות עירונית. הקורס נועד להקנות לתושבים את הידע והכלים הדרושים להבנת תהליכי התחדשות עירונית, תוך מתן דגש על זכויותיהם ותחומי הפעולה הפתוחים בפניהם.

הקורס ייערך בשיתוף פעולה של מנהלת ההתחדשות העירונית במינהל הנדסה עם מרכז הגישור העירוני ומומחים בתחום התחדשות עירונית, תכנון עירוני וניהול פרויקטים חברתיים. הקורס יספק לתושבות והתושבים הזדמנות להכיר מקרוב את ההזדמנויות שמביאה עמה התחדשות עירונית, וכיצד התהליך יכול לשפר את איכות החיים בשכונות הוותיקות בעיר.

הקורס צפוי להיפתח בתחילת חודש ספטמבר ובו יתקיימו 7 מפגשים אותם יובילו בכירים במינהל הנדסה בעירייה וגם אנשי מקצוע מתחום ההתחדשות העירונית (שמאיים, עורכי דין ועוד). הלימודים בקורס יתקיימו מדי יום שלישי בין השעות 18:00-20:00 במרכז הגישור העירוני ברח' טלר 9ב'. תושבות ותושבי העיר מוזמנים להירשם לקורס בעלות סמלית בלבד בסך 200 שקלים, להרשמה לחצו > https://did.li/o5Haa. למידע נוסף על הקורס ניתן ליצור קשר עם מרכז הגישור בטל' 08-9392236, 08-9352420.

הסילבוס המלא של הקורס מופיע באתר עיריית רחובות.

ראש העיר מתן דיל: "אנחנו מקדמים מתחמי התחדשות עירונית בכל רחבי העיר ומזמינים את התושבות והתושבים לקחת חלק פעיל ולהכיר את התהליך לעומק. בקורס תלמדו על הליך התכנון, ההיבטים הכלכליים והמשפטיים, וגם תקבלו כלים פרקטיים לבניית הסכמות וגישור על פערי הדעות. גיבשנו את הקורס הזה בשבילכם ונשמח שכמה שיותר תושבים יצטרפו וייהנו ממנו".

חבר המועצה גיא צור, מחזיק בתיק התחדשות עירונית: "בקורס שיוצא לדרך בפעם הראשונה אנו מזמינים את התושבות והתושבים ללמוד כל מה שצריך לדעת על תהליך ההתחדשות העירונית. המעורבות שלכם בתהליך חשובה וקריטית לקידום כל אחד מהפרויקטים אותם אנו מקדמים ברחבי העיר והקורס יעניק לכם ידע נרחב על הזכויות המגיעות לכם".

מהנדסת העיר דלית הראל וראש מינהלת התחדשות עירונית נדב שפירא

ראש העיר מתן דיל וחבר המועצה גיא צור המחזיק בתיק התחדשות עירונית