מאות צעדו היום ברחובות לרגל יום הולדתו ה-20 של נמרוד כהן, חייל תושב העיר שנחטף ע"י חמאס ב-7/10


בני נוער, צעירים וקשישים צעדו היום מהיכל התרבות ועד רחבת העירייה בקריאת אחת: "נמרוד עדיין חי- החזירו את נמרוד עכשיו"

ויקי כהן אימו של נמרוד אמרה היום בטקס מיוחד ברחבת העירייה: "לא חשבתי שנגיע ליום הזה וכל כך קיוויתי שנמרוד יחגוג את יום הולדתו איתנו ועם אחותו התאומה, חייבים להחזיר את נמרוד ואת כל החטופות והחטופים הביתה עכשיו"

לכבוד יום ההולדת של נמרוד המתקיים היום (שני, 15.7) משפחת כהן יזמה יחד עם עיריית רחובות, מטה משפחות החטופים ברחובות, חברת אפלייד מטיריאלס בה עובד יהודה אביו של נמרוד וחברת נתן בה עובדת ויקי אימו של נמרוד, אירועים ופעילויות שונות.

הבוקר נפתח בצעדה של מאות תושבות ותושבים, בני נוער, צעירים, עובדי חברת "נתן" ועובדי חברת "אפלייד מטריאלס", קשישים וגם נכים שהגיעו לחזק ולחבק את משפחת כהן ביום הולדתו של נמרוד. הצעדה החלה בהיכל בתרבות, עברה ברחוב יעקב, המשיכה לרחוב הרצל, ומשם לרח' לבקוביץ דרך השוק העירוני והגיעה עד לרחבת בניין העירייה שם התקיים טקס מיוחד לרגל יום הולדתו של נמרוד.

מתן דיל ראש העיר פתח את הטקס ואמר: "זהו יום מיוחד וקדוש- תודה ליהודה וויקי שנותנים למשפחת העיר רחובות להיות חלק מהמאבק החשוב להשבת נמרוד הביתה. אנחנו איתכם ומחזקים אתכם. כולנו מייחלים לבשורות טובות ומאמינים שיבוא טוב. יחד עם מאות האנשים שהגיעו לכאן אנחנו מתפללים ומקווים שנמרוד יחזור הביתה בריא ושלם".

ויקי כהן אימו של נמרוד עלתה לבמה וביקשה להודות למאות האנשים שהגיעו לתמוך במשפחה ביום החשוב הזה. ויקי נאמה היום בתקווה גדולה שנמרוד ישמע את דבריה ואמרה: "נמרוד בני האהוב, היום אנחנו מציינים את יום הולדתך ה-20, אני רוצה שתדע שאני גאה בך ובאומץ ליבך. אנא שמור על אופטימיות, תקוה ואמונה וראה בדמיונך איך אנחנו יושבים בסלון ביתנו, כל המשפחה סביבך וברקע מתנגנת לה מוסיקה שמחה ואנחנו מספרים לך על מה שחווינו בהעדרותך. אוהבים אותך בכל ליבנו ומחכים לשובך הביתה".

בתום דבריה הופרחו אל האוויר מאות בלונים כחולים המסמלים את החופש של נמרוד וכל החטופות והחטופים.

בתום הטקס עלה לבמה להופעה קצרה ומרגשת הזמר דני רובס, תושב העיר רחובות לשעבר שהגיע לתמוך במשפחה ולהופיע בהתנדבות מלאה.

עוד הגיעו אל הטקס מ"מ ראש העיר שוקי קרומר, סגן ראש העיר זהר בלום, מיכל וולקני שצעדה יחד עם המשפחה לאורך כל הדרך, חברות וחברי המועצה אוה גור, שמוליק בר דאנזאן, איטל בציר אלשיך, מגי סלע-וגר, יניב מרקוביץ' ועובדות ועובדי עירייה רבים.

פעילויות ואירועים נוספים שיתקיימו במהלך היום לכבוד יום הולדתו של נמרוד:

-קבוצת המתנדבות המלאכיות של רחובות מכינות ארוחה ענקית ומפנקת לחיילי גדוד השריון של נמרוד כדי להעניק להם אוכל של בית מלא בתקווה וציפייה לחזרתו של נמרוד.

-בשעות הערב חניכות וחניכי חוג סיירות של רחובות והסביבה יצאו לנקות חופים באזור השפלה כסמל לאהבתו של נמרוד לטבע.

-קבוצת רחובות בשביל האופניים תצא למסלול רכיבה של 20 ק"מ לכבוד נמרוד במהלכו הם יעברו במספר אתרים משמעותיים בחייו של נמרוד. מסלול הרכיבה יסתיים בתפילה ותקווה לשובו של נמרוד וכל החטופות והחטופים שעדיין נמצאים בשבי. ניתן עדיין להצטרף לרכיבה- חפשו בגוגל רחובות בשביל האופניים.

ראש העיר מתן דיל

מאות צועדים לרגל יום הולדתו של נמרוד שנמצא בשבי למעלה מ-280 ימים

מאות צועדים לרגל יום הולדתו של נמרוד שנמצא בשבי למעלה מ-280 ימים

מאות צועדים לרגל יום הולדתו של נמרוד שנמצא בשבי למעלה מ-280 ימים

דני רובס שהגיע להופיע בטקס בהתנדבות

ויקי ויהודה כהן, הוריו של נמרוד