גזבר חדש בעיריית רחובות: בניהו שרעבי


שרעבי, בן 57, בעל תואר ראשון במינהל עסקים ויזמות נדל"ן, בכיר לשעבר בחברת מילגם ובשנים האחרונות מכהן כמנהל אגף האכיפה בעירייה נבחר לגזבר עיריית רחובות.
שרעבי יחליף את דניאלה ליבי, הגזברית הנוכחית הפורשת לגימלאות.

בניהו שרעבי נבחר בשבוע האחרון לתפקיד גזבר עיריית רחובות. שרעבי בן 57, נשוי ואב לתשעה בעל ניסיון עשיר בעולם הרשויות המקומיות. הוא החל את דרכו בחברת מילגם העוסקת במתן שירותים לגופים מוניציפליים, תאגידי מים וגופים ממשלתיים, המחזיקה בחברות פנגו, Gett ולאחרונה רכשה את דואר ישראל. 

שרעבי החל את דרכו בחברה כמנהל מחלקת הוצאה לפועל ולאחר מכן נבחר למנהל מרחב אזורי. במסגרת תפקידו במילגם שרעבי הקים וניהל מערכות שירות וקבלת קהל בערים רבות ברחבי הארץ, בין היתר: באר שבע, אשדוד ונס ציונה. בתפקידו הבא נבחר שרעבי להקים ולנהל את אגף האכיפה בחברה הכלכלית לפיתוח רחובות (הל"ר). בשנת 2021 הוחלט להעביר את אגף האכיפה לידי עיריית רחובות, אותו ניהל שרעבי במקצועיות רבה.

שרעבי בעל תואר ראשון במינהל עסקים והתמחות ביזמות נדל"ן מהקרייה האקדמית אונו, בעל תעודת חשב מלווה מטעם משרד הפנים, בוגר קורס גזברים וקורס מינוף כלכלי אסטרטגי המיועד לגזברים ולראשי ערים לצורך קידום ומינוף הפיתוח הכלכלי של הרשות המקומית.

ראש העיר מתן דיל: "אני מברך על בחירתו של בניהו לגזבר עיריית רחובות. צפויה לנו עבודה רבה ומורכבת ואני מאמין שבניהו הוא האיש הנכון למשימה. יחד נוביל את העירייה ואת העיר ליציבות כלכלית, צמיחה, פיתוח ושגשוג. בהזדמנות זו אני מודה לדניאלה ליבי על עבודתה המסורה במשך שנים ארוכות למען תושבות ותושבי העיר רחובות".

בניהו שרעבי, גזבר עיריית רחובות: "אני מודה לראש העיר מתן דיל על האמון ואפעל יחד איתו כדי לקדם את העירייה והעיר כולה לאופק כלכלי חדש ולשגשוג בכל התחומים. עבודה רבה לפנינו. בעזרת תכנון נכון ושיתוף פעולה נצליח להוביל לשינוי ולחזק את מעמדה הכלכלי של העירייה והעיר רחובות כולה".

בניהו שרעבי