הפסטיבוק חוזר ובגדול!


ביום רביעי הקרוב (17.7) הפסטיבוק - פסטיבל יד 2 לספרים, צעצועים ועוד חוזר למתחם היקב החל מהשעה 17:00 ובסופו תתקיים הקרנת הסרט וול-E לכל המשפחה תחת כיפת השמיים – הכניסה חופשית!

ביום רביעי הקרוב (17.7) החל מהשעה 17:00 חוזר שוב פסטיבל הקיץ - ״פסטיבוק״ לכל המשפחה במתחם היקב והפעם, עם הרבה הפתעות- דוכני יד 2, הצגה, סדנאות ועוד.
השנה לראשונה האירוע יסתיים בהקרנת סרט הקולנוע לכל המשפחה וול-E על מסך ענק תחת כיפת השמיים.

הפסטיבוק, המתקיים זו השנה הרביעית הוא אירוע שכולו קהילה וסביבה, בו תושבות ותושבי העיר יוכלו להחליף ספרי יד 2, צעצועים, ליהנות מהצגה סביבתית, וליצור פעילויות מחומרים ממוחזרים. 
האירוע ביוזמת חברת המועצה איטל בציר אלשיך, מחזיקת תיק פיתוח בר קיימא ובתמיכת ראש העיר מתן דיל. 

לדברי ח״מ איטל בציר אלשיך: ״אני מאמינה כי הפסטיבוק הוא אמצעי להגיע למשפחות וילדים במטרה לחולל שינוי בסביבה ולקיים אירוע בר קיימא באמצעות יצירת חוויות משותפות, סרטים, סדנאות ועוד. בהזדמנות זו רוצה להודות לראש העיר על הרוח הגבית ועל הנכונות לחולל שינוי בעיר גם בתחום הסביבה והקיימות". 

מה הולך להיות בפסטיבוק השנה? 
•    מתחם קח-תן ספרים – הציבור מוזמן למסור ספרי קריאה לכל הגילאים ולקחת ספרים במקומם. 
•    מתחם צעצוע של מיחזור – ילדות וילדים מוזמנים להביא צעצועים מהבית ולמכור צעצוע בעלות של עד 5 ש״ח או לבחור ולהתחלף בצעצוע של אחרים. 
•    מתחם יצירה בת קיימא- הכנת יצירות אמנות מאביזרים משומשים בהשראת האמן חנוך פיבן.
•    דוכן חברתי של ״סיפור חוזר״ – מכירת ספרי יד שנייה בעלות של 25 ש״ח לספר. 
•    פינות זולה – מתחמי קריאה מוצלים ונוחים לכל המשפחה
•    בשעה 18:30 תיאטרוקנרול – ״להציל את הפיה״, מופע תיאטרון מוזיקלי ואינטרקטיבי בנושא מיחזור ואקולוגיה. 
•    דוכן לממכר לימונדה, עוגיות ביתיות, פירות העונה ועוד בעלות של עד 7 ש״ח (המעוניינים להשתתף צריכים להודיע מראש על השתתפותם למפיקה רינת בטל' 050-4842412) 

הכניסה חופשית!

חגיגת הפסטיבוק

פסטיבוק