רחובות מציינת את יום הולדתו ה-20 של נמרוד כהן, תושב העיר שנחטף לעזה ב-7/10 ונמצא בשבי למעלה מ-270 ימים


ביום שני הקרוב (15.7) נמרוד כהן, חייל שריון בן העיר רחובות שנחטף בשבת ה-7/10 לרצועת עזה יציין את יום הולדתו ה-20. נמרוד בוגר תיכון אורט בעיר נמצא למעלה מ-277 ימים בשבי חמאס ומשפחתו ותושבות ותושבי העיר רחובות מצפים לשובו בקרוב.

ביום שני הקרוב (15.7) משפחת כהן תציין יחד עם העיר רחובות, מטה החטופים, חברת אפלייד מטיריאלס וחברת נתן את יום הולדתו ה-20 של נמרוד בצעדה מיוחדת שתצא בשעה 10:00 מהיכל התרבות ותגיע עד לרחבת העירייה, שם יתקיים טקס ובו יישאו דברים ויקי כהן, אימו של נמרוד, מתן דיל ראש העיר, ובסיומו הזמר האהוב והמוכר דני רובס שנולד וגדל ברחובות יעלה לשיר שירי תקווה ואמונה. 

יהודה כהן, אביו של נמרוד עובד בחברת ההיי-טק אפלייד מטיריאלס, שהתגייסה לתמוך באירוע ועובדיה יצטרפו לצעדה, כמו כן חברת "נתן" בה עובדת ויקי כהן, אימו של נמרוד, תצטרף גם היא ועובדיה יצטרפו לטקס ויציינו יחד עם תושבי רחובות את יום הולדתו של נמרוד.

משפחת כהן ומטה החטופים רתמו יוזמות חסד נוספות במהלך יום הולדתו של נמרוד, בין היתר:
-המלאכיות של רחובות יכינו ארוחה מיוחדת לחיילי גדוד השריון בו משרת נמרוד- תושבות ותושבים המעוניינים לקחת חלק מוזמנים ליצור קשר עם אושרית כהן 054-402-8808

-חניכות וחניכי חוגי הסיירות באזור רחובות ונחל שורק יתגייסו לניקוי חופי הים באזור מאחר ונמרוד הוא ילד של טבע, אוהב לטייל בארץ וליהנות מהנופים שלה.

-פעילות ופעילי רחובות בשביל האופניים יקיימו מסלול רכיבה לכבוד נמרוד הכולל 20 ק"מ ובו יעברו במספר אתרים משמעותיים בחייו של נמרוד. מסלול הרכיבה יסתיים בתפילה ותקווה לשובו של נמרוד וכל החטופות והחטופים שעדיין נמצאים בשבי. להרשמה לרכיבה והצטרפות לחצו כאן >

-בנוסף כדי להעלות את המודעות ביום זה בנות ובני הנוער בעיר יוכלו להחליף את תמונת הפרופיל שלהם ברשתות החברתיות לתמונתו של נמרוד כהן- ובכך לגלות הזדהות עם נמרוד ומשפחתו.
הכניסה לכל האירועים חופשית והציבור הרחב מוזמן להגיע ולתמוך במשפחת כהן!

נמרוד כהן