מועצת העיר החליטה על קידום ההתחדשות העירונית בשכונת מילצ'ן


מועצת העיר החליטה על קידום ההתחדשות העירונית בשכונת מילצ'ן, הקמת ועדה ציבורית להנצחת הנרצחים וחללי צה"ל בני ובנות רחובות במלחמת חרבות ברזל וגם- חבר מועצה חדש-ישן הצטרף לקואליציה- גיא צור שהחליף את ראש העיר היוצא, רחמים מלול.

ישיבת מועצת העיר נפתחה הערב (רביעי, 19.6) בהצהרת אמונים של חבר המועצה הישן-חדש, גיא צור, שהצטרף לקואליציה. עם ההודעה על פרישתו של רחמים מלול ממועצת העיר - ייצוג סיעת "אחדות" עבר באופן אוטומטי למס' 2 ברשימת הסיעה- גיא צור. צור שהחזיק בקדנציה הקודמת את תיק ההתחדשות העירונית במשך 5 שנים נחשב לחבר מועצה יוזם, פעיל ומוכר בזירה המקומית. 
צור אמר היום בישיבה: "אני שמח לחזור ומודה על קבלת הפנים החמה. אני מאחל הצלחה רבה לכולנו, לחברות וחברי המועצה הוותיקים והחדשים ובהזדמנות זו גם מבקש להודות לראש העיר היוצא, רחמים מלול, ולאחל הצלחה רבה לראש העיר מתן דיל".

ראש העיר מתן דיל בירך את גיא על הצטרפותו והוסיף: "בשם כל חברות וחברי מועצת העיר ותושבות ותושבי העיר אני מבקש להודות לרחמים מלול על העשייה הענפה למען העיר רחובות. רחמים שעשה לילות כימים במשך שנים רבות למען העיר רחובות ואני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

מועצת העיר המשיכה לדון בנושאים שעל סדר היום והבולטים שבהם היו קידום ההתחדשות העירונית במתחם שכונת מילצ'ן. חברות וחברי המועצה אישרו את קידום התוכנית בותמ"ל והצביעו לטובת עדכון גבולות ההכרזה לכ-53.2 דונם במתחם פינוי-הבינוי.

נושא חשוב נוסף שראש העיר העלה לסדר היום היה הקמת ועדה ציבורית להנצחת נרצחות ונרצחים, וחללות וחללי צה"ל בנות ובני העיר רחובות שנפלו בקרב במלחמת חרבות ברזל. ראש העיר מתן דיל הוסיף: "הדבר הראשון שעשיתי כשנכנסתי לתפקיד היה לפגוש את המשפחות השכולות. היה חשוב לי להסתכל להן בעיניים ולומר שאנחנו כאן לצידן. התחייבתי בפניהם שאנחנו נקים ועדה ציבורית שתעבוד יחד עם המשפחות השכולות ותמליץ למועצת העיר כיצד ננציח את יקירהן". יוזמה זו אושרה ברוב קולות במועצת העיר.

כחלק ממדיניות השקיפות העירונית ניתן לצפות בישיבת מועצת העיר באמצעות הפייסבוק > https://www.facebook.com/Rehovot/videos/483580644220222
היוטיוב> https://did.li/bRWlC
וגם את העירייה בכל עת> https://www.rehovot.muni.il/news/1390/

ראש העיר וחבר המועצה הנכנס גיא צור

ישיבת המועצה הערב