בשורה להורים! החברה העירונית מציגה לראשונה: מחזור ג' של קייטנות וצהרוני הקיץ!


בהתאם להנחיית ראש העיר ולראשונה ברחובות: החברה העירונית יזמה יחד עם מינהל החינוך והנהגת ההורים העירונית מחזור נוסף לקייטנות וצהרוני הקיץ. מחזור ג' הוא המשך ישיר של מחזור ב' בקייטנת ממלכת המדע והוא מיועד לילדות וילדים בכיתות א'-ג', בנוסף לשעות פעילות הקייטנה יפתח מסלול צהרון הצפוי להתקיים בשעות הצהריים.

מחזור ג' של הקייטנה יתקיים בתאריכים 11-20.8, בימים א'-ה' ולא כולל ט' באב, בין השעות 13:00-8:00 - במשך שבעה ימי פעילות. הקייטנה והצהרונים יתקיימו בשבעה בתי ספר: וייצמן, פרחי המדע, בראשית, רמון, שזר, בגין, הרצוג – וההרשמה פתוחה עבור ילדים מכל רחבי העיר. יש לציין כי בתי הספר עשויים להשתנות בהתאם לכמות הנרשמים ולתקנון, וכי פתיחת מוקד קייטנה כפוף לרישום של 100 משתתפים.

בדומה למחזורים הראשונים ובמסגרת המדיניות העירונית אותה מתווה ראש העיר, החברה העירונית עשתה מאמצים רבים כדי לא לעלות את מחירי הקייטנות והצהרונים עבור מחזור ג' של הקייטנה והצהרון ולכן עלות לכל הקייטנה הינה בסך 420 ₪. ניתן לשלב צהרון קיץ מועד ג', על פי תכנית העשרה מותאמת, שיכלול ארוחת צהריים חמה ומזינה באותם התאריכים, 11-20.8, בימים א'-ה' ולא כולל ט' באב, בין השעות 16:30-13:00, בעלות של 350 ₪ לכל התקופה.

ההרשמה לקייטנה ולצהרון מחזור ב' ו-ג' תהיה פתוחה עד לתאריך 10.7.24, להרשמה לחצו כאן > https://did.li/IUoZH

מאחר ומחזור ג' הוא המשך ישיר של מחזור ב' של הקייטנה- הילדים ייכנסו ל"ממלכת המדע" וייהנו בה ממשימות ופעילויות העשרה חווייתיות ומאתגרות.

הורים יקרים שימו לב- הקייטנות בבתי הספר אינן כוללות ארוחת בוקר ולכן יש לצייד את הילדים בארוחת בוקר מדי יום. כללי האלרגיה הנהוגים בבית הספר יועברו לנרשמים. בנוסף, במחזור ג' לא תפעלנה סייעות אישיות מטעם הרשות. מחזור ג' אינו כולל מסלול הכנה לכיתה א'.

רשת חוויות צפויה לפתוח הרשמה לקייטנות תוכן נוספות שיתקיימו באמצע חודש אוגוסט ומיועדות לילדי הגנים. הפרטים המלאים יפורסמו בהמשך.

מתן דיל, ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "כפי שהבטחנו, אנחנו עומדים לצד ההורים ופותחים מחזור נוסף של הקייטנות המיועדות לילדות וילדים בכיתות א'-ג'. המחזור השלישי של הקייטנות הוא רווח כפול – הילדים יזכו במסגרת חינוכית איכותית ומוכרת וההורים ידעו שילדיהם נמצאים בידיים טובות גם במהלך חודש אוגוסט. אני מודה לחברה העירונית, למינהל החינוך וכמובן להנהגת ההורים הפועלת יחד איתנו בשיתוף פעולה מלא המביא ליוזמות חשובות למען הילדים וההורים בעיר".

אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "החברה העירונית קשובה להורים בשנה ייחודית זו, ובהנחיית ראש העיר פעלה ליצירת מסגרת נוספת של קייטנת קיץ וצהרון במחזור ג' על מנת להקל על ההורים ולהציע מסגרת חינוכית, איכותית ומשמעותית בבתי הספר ברחבי העיר גם במהלך חודש אוגוסט, כחלק ממערך קייטנות וצהרוני הקיץ בהשתתפות אלפי תלמידים בימי החופש הגדול, אני מאחל לכולנו קיץ בטוח ונעים".

אפרת צוקרמן, ראש מינהל החינוך בעיריית רחובות: "השנה יותר מתמיד חשוב לנו לעמוד לצד ההורים והתלמידים ולכן, בפעם הראשונה הקמנו מחזור שלישי של קייטנות, בעזרתו נוכל להעניק לילדים מסגרת חינוכית מוכרת ואיכותית ולאפשר להורים לנהל את שגרת יומם גם בימי החופש הגדול".

צופית גולן, יו"ר הנהגת ההורים העירונית: "הורי רחובות מקבלים השנה שבוע נוסף של קייטנה שיקל עליהם את העומס הכבד בכל מקרה בחודש אוגוסט. אנחנו מודים לראש העיר מתן דיל על ההקשבה לצורך של ההורים ולכל העושים במלאכה ברשת חוויות ובחברה העירונית שנענו לאתגר ובזכותם זה אפשרי. הנהגת ההורים העירונית רחובות מאחלת חופשת קיץ נעימה ובטוחה לכל הורי וילדי העיר".

קייטנות החברה העירונית

קייטנות החברה העירונית