עיריית רחובות מחפשת את הבניין היפה ביותר בעיר!


תחרות הבניין היפה ברחובות לשנת 2024 יוצאת לדרך.
התחרות נועדה לעודד מצוינות בעיצוב ובבנייה, כחלק מהשאיפה של העירייה לפתח את איכות החיים והנוף העירוני.
בתחרות שיזם מינהל ההנדסה בעיריית רחובות יכולים להשתתף בניינים למגורים, משרדים, מסחר ותעשיה שבנייתם הסתיימה בין השנים 2023-2024 הגשת מועמדות תתאפשר עד ליום שלישי, 4.6.24- כל המידע בכתבה.

מינהל ההנדסה בעיריית רחובות, מקיים בעשור האחרון את "תחרות הבניין היפה" בעיר. במסגרת התחרות ייבחנו מספר קטגוריות לזכייה: הבניין בעיצוב היפה ביותר, פיתוח השטח היפה ביותר, מבואת הכניסה היפה ביותר ושילוב בניה חדשה עם שימור.

ההשתתפות מותרת ליזמים של בנייני מגורים, משרדים, מסחר ותעשיה אשר בנייתם הסתיימה בין השנים 2023-2024 וקיבלו אישור איכלוס.

מה נדרש כדי להגיש מועמדות?

חזית המבנה, תמונה של הלובי, פיתוח השטח שמסביב למבנה ודירה לדוגמא (בבנייני מגורים). יש לשלוח את התמונות בפורמט דיגיטלי ולציין את כתובת המבנה, שם האדריכל/ית והקבלן. במעמד הגשת המועמדות וצירוף תמונות המבנים – יש לצרף טופס ויתור זכויות יוצרים על התמונות.

שימו לב- עיריית רחובות האריכה את מועד ההרשמה הסופי וניתן להגיש מועמדות עד ליום שלישי, 4.6.24 לכתובת המייל [email protected]

לפרטים ומידע נוסף על התחרות ניתן ליצור קשר עם עופרה מדהלה ממנהל הנדסה בטל' 08-939-2260 ובאתר עיריית רחובות www.rehovot.muni.il

ראש העיר, מתן דיל: "התחרות נועדה כדי לעודד את הקבלנים והיזמים בעיר לבנות בניינים יפים יותר ובכך לשדרג את המרחב הציבורי של כולנו. אני מזמין את כל היזמים הפועלים בעיר להגיש מועמדות לתחרות ואולי גם לזכות בתואר הבניין היפה ביותר ברחובות".

דלית הראל, מהנדסת העיר: "ציבור הקבלנים, היזמים והאדריכלים מוזמנים להצטרף למועדון היוקרתי של הזוכים בתחרות הבניין היפה בעיר, ולהגיש את מועמדותם לתחרות. נשמח לראות כמה שיותר מועמדים בתחרות השנתית"

הבניין הזוכה בתחרות בשנה שעברה- ברח' דרך יבנה 16

בניין נוסף שזכה בשנה שעברה בתחרות- רח' משה מזרחי 1

ראש העיר מתן דיל, קרדיט צילום שרון גבאי