פארק הורוביץ הוא אזור תעסוקה ומסחר אסטרטגי ומתפתח במערב העיר. הפארק מצוי בסמיכות לפקולטה לחקלאות - ממזרח, שכונת רחובות ההולנדית- ממערב ושכונת קריית משה- מדרום. הפארק נהנה ממיקום יוצא דופן על צירי תנועה וגישה מפותחים, בקרבה למחלף חדש במפגש כבישי 411/410 שיקצר את זמני הנסיעה באופן משמעותי למרכז העיר רחובות, הערים הסמוכות לה ובצמידות לכבישים קיימים 42, 411 וכל זאת בנוסף לתחנת רכבת שעתידה לקום בשנים הקרובות, במסגרת הסכם הגג ותכנית ההתחדשות העירונית בקריית משה.

משרד התחבורה, משרד השיכון ועיריית רחובות מבינים את נחיצות התחנה לאזור וההשפעה הקריטית שתהיה לה על כל אזור דרום-מערב העיר.

הפארק סמוך מאוד למוסדות השכלה גבוהים, כמו המרכז האקדמי פרס הממוקם בתוכו, עם תכנון למעונות סטודנטים ונמצא במרחק דקות ספורות מהפקולטה לחקלאות ומכון ויצמן.

הגורם האנושי המצוי בעיר רחובות- מהווה גם הוא אקס פקטור שמקנה יתרון עצום למי שייבחר את משכנו במקום- זו הסיבה שפארק הורוביץ הוא ה- Brain valley של כל אזור השפלה, והסיבה שעשרות מיזמים וסטרטאפים בוחרים לנטוע את משכנם באזור.

הפארק מהווה כבר כעת השקעה חכמה, המשקפת את ההיקפי הביקוש המשמעותיים לתעסוקה בעיר. כבר היום יש בצנרת התכנון מס' תכניות משמעותיות של יזמים, בהתאם למגמות התכנון העכשוויות בדבר העלאת אחוזי הבנייה ל 500-600%, והבניינים המתוכננים כוללים את המתקנים והשירותים הרלוונטיים, החל מחדרי כושר עבור העובדים, חללי התכנסות ועוד.יזמים, חברות ועסקים שישכילו להצטרף כבר עתה, ייהנו בהמשך מהמהלך שיניב תשואות ראויות בעתיד הקרוב מאוד.

פרטים טכניים:

שטח הפארק משתרע על גבי 573 דונם והוא צפוי לכלול מבנים לטובת מסחר ומשרדים בשטח של למעלה מ- 500 אלף מ"ר, אנו מזמינים אתכם להצטרף אל פארק הורוביץ!
נשמח לעמוד לרשותכם וללוות אתכם בתהליכי הייזום, תכנון ורישוי עד לסיומו של הפרויקט או אכלוס החברה שלכם במרחב העסקי.

עסקים ויזמות
סמנכ"ל פיתוח עסקי וראש מנהלת אזורי תעסוקה עו"ד אלעד שגיא
כתובת משרדי ה.ל.ר- החברה לפיתוח רחובות אופנהיימר 10, קומה 5, רחובות